Choď na obsah Choď na menu
 


OBJEDNÁVKA SÍDLA PRE SPOLOČNOSTI

Postup pri objednávaní

Postup pri objednávaní sídla pre firmy, virtálnej kancelárie alebo poskytnutia poštovnej adresy je ľahký. Kontaktujte nás pre viacej informácií na na telefónnom čísle alebo e-maile uvedenom v kolonke Kontakty.

Doklady nutné pre uzatvorenie objednávky:

Pre služby Poskytnutia sídla firmy

  • zakladateľská listina spoločnosti alebo aktuálný výpis spoločnosti z obchodného registra
  • dva doklady totožnosti štatutára,spoločníka/ akcionára spoločnosti alebo zástupcu na základe plnej moci splnomocneného za spoločnosť

Pre službu poskytnutie poštovej adresy

  • dva dokady totožnosti objednávateľa uzatvárajúceho objednávku 

 

Úhrada prvej platby za služby

  • v hotovosti pri uzatváraní objednávky
  • na základe zálohovej faktúry

 

 
 

 

Fotoalbum



Archív

Kalendár
<< marec / 2018 >>


Štatistiky

Online: 1
Celkom: 10961
Mesiac: 82
Deň: 5